Leveransinformation - Potturi potatistvätt

Webbutikens leverans villkor

Gäller från 20.04.2020

Översikt över webbutiken

Kompani FO-nummer 2866631-4 säljer produkter till vuxna individer i Finland och Sweden. Produktpriserna inkluderar mervärdes skatt. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser och portokostnader.

Kontaktinformation för webbutiken
E-post: info@parivesaajamasa.fi
Telefon: +358 50 310 4891
Post adress: Meijeritie 13 A 6, 34800 Virrat

Beställning

Produkterna bör främst beställas via Internet via kundvagnen på www.potturi.fi/svAlla e-handelsordrar bekräftas via e-post, vilket anger priset på beställningen, leverans kostnaden och de beställda artiklarna. För att få en order bekräftelse måste du ange en e-postadress när du beställer. Kunden samtycker till leverans villkoren som är i kraft vid varje beställning.

Orderbekräftelse

Vi kommer att skicka en order bekräftelse via e-post med den gjorda beställningen som innehåller; beställda produkter, kontakt information för säljaren och Fakturans slutsumma

Moms

Leveranser alla priser som visas i Paketit.com butiken inkluderar mervärdes skatt (VAT) 24.

Leveranser

Vi skickar iväg produkter varje arbets dag. Leverans tid för produkter i lager, beroende på produkt, 3-6 dagar.

Betalningsmetoder

Följande betalnings metoder kan användas för att betala för köpen på onlinebutiken:

Med PayPal betalning

Fakturering för företags kunder: faktura till företags kunder via e-post eller pappers faktura enligt överenskommelse

E-fakturering till företag: för företags kunder som tar emot elektroniska fakturor

Dessutom separat överenskommen för fakturering för kunder utan avtal med oss: vi levererar fakturan som en PDF-fil via e-post eller brev papper faktura enligt överenskommelse

Via PayForm kan du betala med bank koder, mobil plånbok, betalkort (kredit/debet), faktura eller delbetalning. Följande betalnings metoder finns tillgängliga: MobilePay, Masterpass, Visa, Visa debet, Visa Electron, MasterCard och Bankkort MasterCard kort.

MobilePay: du kan betala med din MobilePay plån bok om du har aktiverat online shopping för app-inställningar. Betalningar som görs med MobilePay plånboken kommer att debiteras det betalkort som är bifogat till plån boken. Om debitering från betalkort misslyckas är det inte möjligt att betala med MobilePay plån bok i onlinebutiken.

Bambora PayForm betalnings tjänst kontakt information:

Bambora PayForm, Paybyway Oy (FO-nummer 2486559-4)

E-post: payform@bambora.com
Telefon: +358 29 300 5050 (vardagar klo 9-16)
Adress: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Betalnings agent

Betalnings förmedlare för e-handel är företaget Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-ID 2486559-4), som registrerats i registret över betalnings institut som upprätthålls genom finansiell tillsyn. Betalningen sker via webb tjänsten Bambora och konto utdraget och fakturan kommer att mottas av Bambora eller Paybyway Oy. Bambora överför betalningar till online-återförsäljare. Betalningen är säker eftersom all information om betalnings transaktionen skickas via en krypterad anslutning så att ingen tredje part kan se detaljerna för betalnings transaktionen. Affären skapas mellan kunden och onlinebutiken. Nät butiken ansvarar för alla handelsrelaterade förpliktelser.
Läs mer om Bambora: https://www.bambora.com

Byte och returvillkor

Kunden har 14 dagars utbytes- och returrätt enligt konsumentskyddslagen. Rätten att returnera gäller endast oanvända och omsättningsbara produkter. Om du vill returnera dina produkter, kontakta oss alltid via e-post före till info@parivesaajamasa.fi

Inkludera följande information till returpaketet eller e-post: ditt namn, adress och telefonnummer och bankkontonummer.

Av return product och en leverered leverans utomlands debiteras enlight den faktiska fraktkostnaden + en återbetalningsavgift på 5€.

Returadress:

Pari Vesaa ja Masa Oy

Meijeritie 13 A 6, 34800 Virrat

Vi mottar inte återbetalningar mer än 30 dagar efter leveransen. När återbetalningen har godkänts returneras pengarna direkt till ditt konto efter att vi har mottagit och behandlat återbetalningen.

Problem med transport och defekta produkter

Om produkten har gått vilse under transporten, blivit skadad eller är felaktig produkt som levereras till kunden, måste kunden omedelbart anmäla till info (at) parivesaajamasa.fi eller via telefon till 050-3104891.

En anmälan om felaktig leverans eller defekt produkt måste göras inom 14 dagar från mottagandet av produkten. Om paketet blivit skadat under transporten måste kunden också omedelbart anmäla till det kontor där sändningen har hämtats.

För övrigt

Vi förbehåller oss rätten att ändra våra leveransvillkor, pris och produktinformation. Kunden måste bekanta sig med de nuvarande leveransvillkoren innan beställningen läggs ut.

Pari Vesaa ja Masa Oy hanterar all kunddata fullständigt konfidentiellt. Pari Vesaa ja Masa Oy förbinder sig att inte avslöja kundinformation till tredje part, uppgifter om upplysningen i sekretesspolicyen.

Genom att beställa från webbutiken Pari Vesaa ja Masa Oy eller genom att köpa produkter på ett annat sätt, ger kunden tillstånd att spara kontaktinformationen och annan information som är relaterad till beställningen till Pari Vesaa ja Masa Oy kund- och orderregister. Om kunden önskar kan kundinformationen i samband med beställningen kontrolleras när som helst genom att en skilld begäran från kunden. Dessutom kan kunden begära att alla kundens uppgifter tas bort från alla Pari Vesaa ja Masa Oy-kund- och prenumerationsregister (EU: s databeskyddningsförordning).

Den rättsliga grunden för behandling av personuppgifter är behandling av kontraktet till vilket den registrerade är part eller för ingående av förhandlingsåtgärder på begäran av den registrerade.

Fel situationer och klagomål

Vid fel, kontakta oss i första hand via e-post: info@parivesaajamasa.fi. Eventuella fel eller fel kommer att klargöras och vi försöker tillsammans med kunden hitta en lämplig lösning.